pirr i magen...

Åhh jag får pirr i magen när jag kikar in på Littlephants hemsida och webshop. Så mycket fina saker att jag får kli i fingrarna- så mycket jag skulle vilja ha, så liten plånbok. Det där spjälsängestaket uppe till vänster känner jag visst igen sedan tidigare tror jag...

Kuddarna är som små fina påskägg. Glöm allt vad jag sagt om att inreda i grått, det är ju så här glatt, pastelligt, mönstrigt och glatt det ska va!  (Fast man kan ju fortfarande ha grått som bas)

Matchar ju supert med den där tänkta tapeten...




Får sådan pyssellust. Duktiga Camilla Lundsten. Gamla Äntligen Hemma-inredaren. Hon den lite lugnare blonda, färgglade yrvädret som alltid hade så söta rosa kinder. I morgon ska jag plocka fram varenda pastellig liten pryl som vi kan tänkas ha, och se om jag kan färga dammet som ligger över golven och i hörnen puderrosa eller nåt så jag slipper damssuga...


Kommentarer

Populära inlägg