ylva skarp i mitt kök


Ylva Skarp gjorde ju en kollektion för Åhlens i höstas och jag gick och fingrade på både kudden WhyNot och mattan och keramiken, men så blev jag sådär dumsnål och ifrågasatte vart jag skulle ha sakerna och kanske hade jag en tjurig bebis med på shoppingbesöket eller en tjurig man eller både och? jag minns inte, men något köp blev det inte. Men så på senaste besöket hade de rea på lampetterna och jag var tvungen att köpa. Rea innebär fynd och fynd kan en smålänning inte motstå, oavsett om det är en lampett som man inte vet vart man ska ha eller om det är en gammal Volvo som har bra däck men som har lite smärre motorkrångel (läs inte startar alls-den som känner sig träffad gör det) :) 
Ylva Skarp kollektion-foto Åhléns

 Men allt går ju att fixa med lite fantasi och en hovtång så själva ljushållaren skruvades av ...
före..
...och kvar blev ett fat. Och nu står det här på köksbänken och gör mig glad...
efter...

Kommentarer

Populära inlägg